POSTIMET ME TE FUNDIT :
KREU » » Apple prezanton iPhone-t e ri

Apple prezanton iPhone-t e ri

Written By Admin 1 on Wednesday, September 11, 2013 | 9:22 AM


Apple pretendon revolucion teknologjik me pajisjet e reja
Tashmë të gjithë entuziastët, të pasionuarit dhe “besnikët” e kompanisë Apple u njohën zyrtarisht me pajisjet e reja të gjigantit teknologjik, me iPhone 5S dhe 5C, si dhe me karakteristikat përkatëse të tyre. Në një transmetim të drejtpërdrejtë nga Shtetet e Bashkuara të Amerikës, në më shumë se 100 shtete, “sekretet” e shumëpritura të pajisjeve të reja të Apple u bënë publike, nëpërmjet konferencës së mbajtur më 10 shtator. Kompania pretendon që me këtë gjeneratë të re iPhone-sh, të sjellë një revolucion në botën teknologjike.
Së shpejti përdoruesit do kenë mundësitë e para për paraporistje të iPhone 5C, që nga data 13 shtator, pikërisht tre ditë pas prezantimit zyrtar të pajisjes.  Dhe shumë nga risitë e paraqitura në konferencën e Apple si: “Touch ID që lexon gjurmët tuaj të gishtërinjve; iPhoto, që iu mundëson që ta çoni editimin tuaj të fotografisë në nivelin e ardhshëm;  iMovie, që iu mundëson të krijoni filma drejtpërdrejt nga iPadi juaj etj.. do të jenë të prekshme dhe të aplikueshme nga përdoruesit që do të kenë pajisjet e reja në zotërim.
finger
Shpresojmë që jo vetëm analistët e teknologjisë të mos zhgënjehen nga produktet e reja të Apple, por ajo që është më e rëndësishme, urojmë që të këto zbulime të kënaqin “oreksin teknologjik” të “besnikëve” të kompanisë Apple. Me mbylljen e kësaj konference, kompania Apple ka mbyllur dhe një kapitull të rëndësishëm në historinë e evoluimit të pajisjeve të saj.
iTuns stival3
—–
(Live) Për herë të parë do të lëshohet në Kinë sikur në vendet e tjera. Në dhjetor, pajisja do të jetë në dispozicion për 100 shtete. iPhone 5C do të jetë në dispozicion për të bërë para-porositje më 13 shtator. Që të dy pajisjet do të dalin në shitje më 20 shtator. Ju do të jeni në gjendje që t’i porositni më 20 shtator në Shtetet e Bashkuara të Amerikës, Australi, Kanada, Kinë, Francë, Gjermani, Japoni, Singapor, Britani të Madhe. 
Të gjitha të dhënat e gjurmëve tuaja të gishtërinjve enkriptohen dhe ruhen në çipin A7. Kurrë nuk është i qasshëm drejtpërdrejt nga softueri dhe nuk ruhet në serverët e Apple dhe kurrë nuk vendoset në iCloud. 
 —–
(Live)  “Touch ID lexon gjurmët tuaj të gishtërinjve në një nivel me hollësi të pabesueshme”
Sensori i gjurmëve të gishtërinjve i Touch ID është me kapacitet, 170 mikronë i hollë, dhe ka një rezolucion prej 500 ppi, skanon shtresat e mesme lëkurore dhe ka një lexueshmëri prej 360 shkallës (s’ka rëndësi se si e trajtoni sensorin tuaj për ta lexuar gishtin tuaj, ai mund të lexojë nga çfarëdo pozite). 
Touch ID sensor
Gjëja e tretë madhore që duam t’ua paraqesim ka të bëjë me sigurinë: “Ka shumë gjëra personale në këto pajisje: e-maili ynë, fotografitë tona, kontaktet tona. Ne duhet t’i mbrojmë ato. Mënyra më e zakonshme është me një kodim për kalim. Me një kod kalimi prej 4 shifrash, ose më të ndërlikuar. Fatkeqësisht disa njerëz e gjejnë që është i pavolitshëm dhe nuk e përdorin. Në hulumtimin tonë po thuajse gjysma e njerëzve nuk e vendosin. Ne kemi vendosur një teknologji të re që e bën këtë super të lehtë: Ne e quajmë atë: Touch ID. 

Flashi në iPhone 5S ka dy LED, një të bardhë dhe një prej qelibari. Ai analizon dritën në dhomë, duke rregulluar ngjyrën e flashit sipas nevojës. 5S po ashtu bën stabilizimin automatik të fotografive. Ai fotografon një pamje dy herë dhe kombinon pjesët më të mprehta të të dyjave. Është edhe mundësia për të marrë shumë fotografi përnjëherë. Nëse e mbani gishtin tuaj në buton, ai mund të marrë deri 10 korniza për sekond. Një veçori tjetër e shkëlqyer e kamerës është slow-mo dhe është aplikacioni standard i kamerës, por është një i dytë që iu mundëson të xhironi video sikur kjo. Aplikacioni SloMo mund të incizojë video në HD (720P) në 120 korniza për sekond.
—–
(Live) Por kjo nuk është e tëra: “Ne kemi një çip të ri të quajtur M7 që punon së bashku me A7.”
a7
M7 është një “procesor për lëvizje”. 
m7
Apple e sheh këtë si hapje të një “gjenerate tërësisht të re të aplikacioneve për shëndet dhe fitnes”. Ai mund të identifikojë lëvizjet e përdoruesve, duke përcaktuar nëse jeni duke vozitur ose ecur. Apple ka punuar me Nike për ta testuar këtë, duke ndërtuar një aplikacion që numëron hapat tuaj të mëdhenj dhe lëvizjet përgjatë ditës 
“Kalimi i Infinity Blade 3 në 64 bit mori rreth 2 orë. Çipi prej 64 bitësh është aq efikas, sa unë e provova dy herë kur e pashë se sa shpejt hapej. Me mbështetjen për OpenGL ES 3.0, ne mund t’i bëjmë gjërat që më parë janë parë vetëm në filma. Ne mund të shtojmë shpërthime të lenteve që do ta bënin JJ Abrams krenar.” 
black infinity
Le ta shohim këtë pajisje në aksion: “Sot, duam të ju paraqesim PËRFUNDIMIN e Infinity Blade, me Infinity Blade 3. Secila nga fushat në Infinity Blade 3 është aq e madhe ose më e madhe se sa tërësia e Infinity Blade origjinal. Keni dëgjuar shumë për iOS 7, por ajo që nuk ju kemi treguar është që është përgatitur tërësisht për 64 bit në njëjtën kohë. Ka një bërthamë prej 64 bitësh, librari dhe drajverë. Të gjitha aplikacionet e brenda –ndërtuara janë ri-përgatitur. Është një kalim i padukshëm për zhvilluesit, me mundësi të plotë për rikthim. A7 është deri dy herë më i shpejt se CPU-të e kaluar dhe ka grafikë deri dyfish më të shpejt. 
Le të flasim për harduerin:  “Arkitekturë desktopi, 64-bit. Ka një set të ri modern udhëzimesh. Ka 2 herë regjistra më tepër për qëllime të përgjithshme, 2 herë më tepër regjistra për pika lëvizëse dhe mbi 1 miliard transistorë.  iPhone 5S është një hap i madh drejt performancës kompjuterike mobile. Fillon me një sistem të ri në një çip të quajtur A7. A7 është 64 bit, që është CPU-ja i parë dhe i vetëm në një smatfon. Sot ne do të shohim që Apple do të shpërngulë botën e informatikës nga 32 bit në 64 bit në një ditë.”
“Sfiduesit tanë do të donin që të paketonin më tepër piksellë në atë. Kjo nuk është ajo që ne e bëjmë. Ne  dimë një fshehtësi: piksellë më tepër = fotografi më të mira. Sensori ynë ka 1.5 mikron piksellë”.
Më lini të ju jap një shembull të disa gjërave që aplikacioni jonë i ri i kamerës iu mundëson të bëni: “Përpara se të fotografoni, ai vendos balancimin e dritës dhe ekspozimin. Për herë të parë, ai është duke e krijuar një hartë lokale përreth fotografisë. Për herë të parë është duke e bërë matjen e përqendrimit automatik me 15 zona përqendrimi. Kur ju e merrni atë fotografi, ajo automatikisht e gjen fotografinë më të mprehtë nga shumë sosh.”  
Jetëgjatësia e baterisë po ashtu është edhe më e mirë se sa e iPhone 5. “Së dyti, sistemi i kamerës. Njerëzit e duan fotografimin me iPhone. Ne donim që ta bënim edhe më të mirë fotografimin. Në të kaluarën nëse donit që të merrnit fotografi të reja, ju do të duhej që të bëheshit fotografë më të mirë. Shumica nga ne thjesht fotografojmë. Ne kemi bërë disa përmirësime të mëdha në teknologjinë e iPhone që iu mundëson pikërisht atë. Ai ka një hapje të madhe me fushë të sensorëve më të mëdhenj aktivë prej 15 për qind.”
—–
iphon 5c
(Live) “Mendoj që është e çmueshme se si diçka mund të jetë aq familjare, por edhe e re në të njëjtën kohë. Ky është iPhone 5C.  Kjo është pajisja jonë e parë e re. E dyta quhet iPhone 5S. Ne kemi zhvilluar dizajnin duke krijuar një arkitekturë tërësisht të re strukturore.  
Fillon me një pjesë të vetme të polikarbonit, në të cilën ne fusim një kornizë strukturore të çelikte, duke krijuar një dizajn të ri të bërë me porosi. Të gjitha pjesët shkojnë përgjatë sipërfaqeve përfundimtare, duke përfshirë një shtresë llaku. Oh, po, nuk ka Android. 5S është pajisja më së shumti që është menduar për të ardhmen nga pajisjet tona; në fakte mund të jetë pajisja më e menduar për të ardhmen se të gjitha të tjerat.”
Siç është përfolursecila pajisje me shumë ngjyra 
iphone5c
Skuadra ka krijuar një linjë vërtet të shkëlqyer të këllëfëve të posaçëm për 5C. Ata janë të butë dhe të shkëlqyer.  Pjesa e pasme është tërësisht e polikarbonizuar. Brenda, është ndërtuar me një metodë të re konstruktimi me përforcim të çeliktë. 
Ka një paraqitje të bukur, retina prej 4 inç dhe brenda ka një çip A6 të dizajnuar nga Apple. Ai ka po ashtu një bateri me kapacitet më të madh se sa iPhone e kaluar. Ka një kamerë prej 8mp përpara dhe vjen me ngjyrat e kaltër, e bardhë, e kuqe, e verdhë dhe të gjelbër. Modeli prej 16 GB vjen në çmimin prej 99 dollarësh dhe modeli me 32 GB për 199 dollarë për një kontratë dy vjeçare. 
Ky është iPhone 5C dhe është tërësisht trullosës. E tërë pjesa  e pasme dhe pjesët anësore janë bërë nga një pjesë e vetme, është nga një sipërfaqe xhami, me mundësi për shumë prekje. Aq afër sa shihni, ju nuk do të shihni pika apo vija. 
 ——-
(Live) Për të ju treguar juve më tepër për këto dizajnë, ftohet Phil Shciller në skenë. 
“Përshëndetje të gjithë! Unë jam shumë i lumtur që jam këtu, sepse kam nderin dhe privilegjin të paraqes këto dy pajisje të reja për ju. E para quhet iPhone 5C.
” Një vit më parë ne lëshuam iPhone 5. Konsumatorët e pëlqyen atë. iPhone 5 na ndihmoi që ta çojmë biznesin tonë në një nivel tërësisht të ri. Në të kaluarën, kur ne kemi paraqitur një çmim të ri, ne kemi ulur çmimin e iPhone-it të tanishëm, duke e bërë atë më të qasshëm. Këtë vit, ne nuk do ta bëjmë atë.
iphon 5c -iPhone 5C ka një dizajn të ri të pabesueshëm, një që është më argëtues dhe me më shumë ngjyra se sa dizajni që kemi bërë më parë. Disa nga ju mund ta keni parë atë në ueb. 
“Biznesi është bërë aq i madh dhe ne do të zëvendësojmë iPhone 5 me jo një, por dy dizajnë të reja. Tani dua të flas për iPhone. Shumë nga ju mund të keni qenë duke e pritur këtë…Të gjitha falas në çfarë iPadi, iPhone, ose iPod Touch të gjeneratës së pestë. 
Kur ta hapni pajisjen tuaj të re me iOS 7, me një prekje: bum – të gjitha këto 5 aplikacione (dhe disa shtesë) shkarkohen” 
Asnjë platformë tjetër nuk ka ndonjë aplikacion të tillë. Ne mendojmë që të gjitha pajisjet me iOS janë bërë edhe më të mira me këto aplikacione dhe pothuajse të gjithë konsumatorët tanë i dëshirojnë këto aplikacione. Kështu që sot, ne jemi duke lajmëruar që jemi duke i lëshuar këto aplikacione pa pagesë.”

“iPad-ët nuk janë të shkëlqyer vetëm për të konsumuar përmbajtje. Ata janë po ashtu të shkëlqyer për të krijuar përmbajtje. Ne kemi përmbajtje si iPhoto, që iu mundëson që ta çoni editimin tuaj të fotografisë në nivelin e ardhshëm. Dhe iMovie, që iu mundëson të krijoni filma drejtpërdrejt nga iPadi juaj. Dhe  Numbers është softueri spreadsheet më i miri që është dizajnuar ndokund.” 
——-
(Live) Paraqitet po ashtu një mori me tinguj të ri, që mund të jenë si cingërima telefoni kur thërret dikush, apo thjesht tinguj kur merrni ndonjë njoftim. Ai pyet, “Çfarë po thotë Lady Gaga?” dhe Siri merr cicërimat më të fundit të saj nga Twitter.

iTunes Radio1“Tani ne jemi duke bërë ndryshime në Siri, si zërat e vet me cilësi më të lartë të femrës dhe të mashkullit. Ne po ashtu e kemi bërë kërkimin më të përshtatshëm se kurdo herë më parë. Me iOS 7, ju mund të merrni nga çdo vend dhe të shkruani për çfarë jeni duke kërkuar dhe ta gjeni atë, aq thjesht.” Tregon ndryshimet e bëra në shfletuesin Safari për iOS 7, ndërfaqen e vet për paraqitje në 3D të tabeve.   
Sistemi operativ  i përditësuar iOS 7 do të jetë në dispozicion (pa pagesë) duke filluar nga 18 shtatori i këtij viti. Ai paraqet aplikacionin e ri për muzikë të iOS 7, duke përfshirë mbështetjen e brenda-ndërtuar iTunes Radio. “Natyrisht, iOS 7 është më tepër se sa që mund të paraqes unë këtu. Ai ka më tepër se 200 veçori të reja.” 
ios 7 ”Ta marrësh iOS 7 është një gjë e shkëlqyer; është sikur ta marrësh një pajisje që është aq e bukur dhe e përdorshme se më parë, por që dini që tashmë ta përdorni.” Craig tregon aplikacionin e ri për kamerë në iOS 7, duke përfshirë filtruesit e vet të brenda ndërtuar për Instagram. Deri tani, është pothuajse një radhitje e gjërave që janë paraqitur në WWDC. Asgjë në kundërshtim me to. Paraqitet në shpejtësi AirDrop, sistemi i tipit peer-to-peer për iOS 7 për bartje të skedarëve me një klikim të vetëm.
——
Kompania Apple po vazhdon të prezantojë live pajisjet e saja të reja, gjeneratën e re të iPhone-ve, konkretisht iPhone 5S dhe 5C Transmetimi i drejtpërdrejtë po bëhet për më tepër se 100 shtete. Dhe kërkesa është në rritje. 
Punëtori Craig nga Apple paraqet ndryshimet madhore që vijnë me iOS 7, ndërfaqja e vet e re, paletat e reja me ngjyra, gjërat si sfondet paralakx, një panel kontrollimi me një tërheqje të vetme për gjërat si forma “airplane”.
 iphone 5s“Pasi i mundësojmë përditësimet që të bëhen me lehtësi dhe në dispozicion për sa më shumë konsumatorë që të jetë e mundur, iOS 7 së shpejti do të bëhet sistemi operativ mobil më i popullarizuari në botë. Së shpejti, do të jemi dëshmitarë për një ngjarje ku të gjithë njerëzit gjatë natës shkarkojnë iOS 7 dhe marrin një përvojë tërësisht të re me pajisjen e tyre Ne po ashtu kemi qenë duke punuar shumë për të përfunduar iOS 7. Muajin e ardhshëm ne do të shesim pajisjen e 700 miliontë”.
“Dyqani jonë në Stanford ka qenë për një kohë të gjatë në rindërtim. Këtë fundjavë, ne do ta lëshojmë këtë dyqan” Skuadrat e Apple  iu kanë shërbyer 5 milionë konsumatorëve në 9 vite në një dyqan të afërt . “Unë i kam disa përditësime për disa gjëra të këndshme dhe të gëzueshme që po ndodhin rreth ndërmarrjes këtë muaj në shtator.”
Shperndaje kete postim tek miqte :
 
Copyright © 2013 - Shqipëria ONLINE - Te gjitha te drejtat e rezervuara
Template e krijuar nga NpK T3@M | Publikuar nga -> Shqiperia ONLINE
Kontakto WEBMASTER-in | KR3SHN!K