POSTIMET ME TE FUNDIT :
KREU » » Para marteses, ja 5 ceshtje qe duhen diskutuar

Para marteses, ja 5 ceshtje qe duhen diskutuar

Written By Admin 1 on Tuesday, August 27, 2013 | 11:21 AM


Para se ta merrni hapin e ardhshëm më të rëndësishëm në lidhjen tuaj, ju duhet të qartësoni disa gjëra dhe të siguroheni se keni të njëjtat qëndrime
 1) Qëllimet jetësore
Kjo është e para dhe më e rëndësishmja. Ju mund të mos keni ide të qarta se çfarë dëshironi të bëni me jetën tuaj tani, por mund të bisedoni me gjysmën tuaj tjetër se ku do të dëshironit të jeni më vonë në jetën tuaj. Kjo është një gjë esenciale që duhet ditur.
2)  Fëmijët
Nganjëherë kjo temë mund të ndikojë në fillimin e shumë grindjeve. Nëse partneri juaj do gjashtë fëmijë dhe ju nuk dëshironi më shumë se dy, kjo mund të shkaktojë mjaft probleme. Megjithatë, ju duhet ta bëni këtë bisedë para se të vendosni për hapin e ardhshëm në lidhjen tuaj – martesën.
3)  Lokacioni
Duhet të flisni për vendin ku do të jetoni pas martesës. Nëse ai dëshiron të jetojë jashtë vendit dhe ju dëshironi të jeni afër familjes suaj, ndoshta është më mirë që ta vendosni këtë para se të jetë shumë vonë.
4)  Familja
Nëse ju jeni shumë e lidhur me familjen, kurse partneri juaj jo, kjo mund të shkaktojë shumë paqartësi dhe grindje në të ardhmen. Duhet të kuptoni se nëse ai nuk e do familjen e tij, atëherë nuk mund të ketë respekt as për tuajën.
5)  Financat
Kjo është një temë më e vështirë. Ju duhet t’i qartësoni të gjitha vështirësitë që keni me financa, para se të martoheni, në mënyrë që të mos ndodhin keqkuptime më vonë, kur mund të jetë e pamundur të ktheheni prapa për të rregulluar çështjen.
Shperndaje kete postim tek miqte :
 
Copyright © 2013 - Shqipëria ONLINE - Te gjitha te drejtat e rezervuara
Template e krijuar nga NpK T3@M | Publikuar nga -> Shqiperia ONLINE
Kontakto WEBMASTER-in | KR3SHN!K